Tur til Madrid

8 år 7 måneder siden #169 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
JSaxtorph: Du burde kunne bestille via. ticketmaster.es. Skriv endelig, hvis jeg skal hjælpe dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #170 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: JSaxtorph: Du burde kunne bestille via. ticketmaster.es. Skriv endelig, hvis jeg skal hjælpe dig.


Det prøvede jeg i går - der fik jeg også fejl, lige så snart jeg skulle bekræfte købet. Hvis du kender til andre tricks, så smid endelig en besked!

Siempre: Den var jeg også på i går - ingen kunne rigtig finde ud af engelsk, linjen blev afbrudt flere gange (jeg ku' høre dem, de ku' ikke høre mig), og så forstod de ikke rigtig mine pladsønsker pga. hele sprogbarrieren. Jeg endte med at beslutte mig for at gøre som sædvanlig - købe på stadion..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • arsenio3d
  • Gæst
  • Gæst
8 år 7 måneder siden #171 af arsenio3d
Besvaret af arsenio3d på emne Tur til Madrid
Da vi tog til Madrid i Maj måned, min kone og jeg, så prøvede jeg ALT for at bestille billetter til kampen mod Getafe.

Jeg prøvede forskellige kort, at give migselv en Spansk IP address, at betale med Paypal, at bestille over ticketmaster, over telefonen hos Real Madrid, med og uden Madridista medlemsnummer osv. Jeg fik fejl hele tiden.

Så en dag eller to inden vi skulle tage flyveren derned, så sad jeg for sjov og legede med Real Madrid Appen på min iphone, og gik ind under bestil billetter, den tog mig til deres hjemmeside tror jeg, og jeg fik held til at bestille to styks!

Jeg ved ikke om det var en glitch/fejl i deres systemer, eller om de havde åbnet op for danske kreditkort i en kort periode, men det virkede og vi kom ind og se kampen med biletterne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #172 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Tur til Madrid

arsenio3d skrev: Da vi tog til Madrid i Maj måned, min kone og jeg, så prøvede jeg ALT for at bestille billetter til kampen mod Getafe.

Jeg prøvede forskellige kort, at give migselv en Spansk IP address, at betale med Paypal, at bestille over ticketmaster, over telefonen hos Real Madrid, med og uden Madridista medlemsnummer osv. Jeg fik fejl hele tiden.

Så en dag eller to inden vi skulle tage flyveren derned, så sad jeg for sjov og legede med Real Madrid Appen på min iphone, og gik ind under bestil billetter, den tog mig til deres hjemmeside tror jeg, og jeg fik held til at bestille to styks!

Jeg ved ikke om det var en glitch/fejl i deres systemer, eller om de havde åbnet op for danske kreditkort i en kort periode, men det virkede og vi kom ind og se kampen med biletterne.


Den er lige prøvet af - samme fejl. Øv. Men så er det da også prøvet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #173 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Tur til Madrid
Jeg plejer at bestille billetter inde på.

Servi Caixa :-)

Prøv at se om den fungere - det gjorde den sidste sæson og årene før.,.

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #174 af Redando
Besvaret af Redando på emne Tur til Madrid
Jeg kunne heller ikke få bestilling via hjemmesiden til at virke, da jeg var afsted i maj. Ringede til klubbens billetcenter i stedet. (+34 90 232 4324). Hvis bare du siger "no hablo espanyol - hablas inglés?", stiller de dig om til en engelsktalende. Jeg fik hjælp, og fik at vide at det er tredjepart der står for salget på nettet - ikke klubben selv. Så de kunne altså hjælpe mig med at købe billetter, men ikke løse problemet fremadrettet.

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #175 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Tur til Madrid
Oplevede præcis de samme problemer i lørdags da jeg først forsøgte at bestille via Ticketmaster.es, og derefter Madrids hjemmeside (samme fejlbesked)
Tilgengæld var de meget behjælpelige da jeg ringede til deres kundeservice på +34 90 232 4324 (tryk "1" for at blive stillet igennem), og bad om en der kunne snakke engelsk. Det tog godt nok omkring 30 min i alt, men fik da fat i nogle rigtige gode billetter til sidst :-)
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved TEKA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #176 af hare45
Besvaret af hare45 på emne Tur til Madrid
Nogen der ved, om problemet stadig står på?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #177 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Tur til Madrid
Problemet er der stadig, har prøvet hele ugen at få billetter til Barcelona kampen, og de to gange jeg har været heldig at komme ind og få to pladser, har jeg prøvet med 6 forskellige kort, samme fejl på alle kort!
Virkelig ærgerligt!!!

Nu ser jeg om vi kan få dem sort uden for stadion.

Er der nogen der ved om der er en Real Madrid bar man kan se den på?
Jeg plejer at gå på en irsk inde omkring Sol og se bold, men vil gerne på en fed Real bar og se denne her, hvis billetterne ikke kommer i hus.

Tak for hjælpen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #178 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid
schreiber77 skrev:

Nu ser jeg om vi kan få dem sort uden for stadion.


Hvis du har så mange penge, så fatter jeg simpelthen ikke, at du ikke køber en samlet pakke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #179 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Tur til Madrid

Dios skrev: schreiber77 skrev:

Nu ser jeg om vi kan få dem sort uden for stadion.


Hvis du har så mange penge, så fatter jeg simpelthen ikke, at du ikke køber en samlet pakke.


Sikke et fantastisk hjælpende svar, tak.

Som jeg skrev har jeg prøvet flere gange at få billetter, startende for halvanden måned siden med at ringe og resevere igennem Madridista medlemskab.
Det kunne man ikke til den ene kamp, så har jeg brugt timer på at sidde og prøve at få billetter til stadion, men de gange jeg kom ind virkede betalingskortene ikke.
Efter som rejsen blev købt for mere end to måneder siden, og jeg i fredags sad i madrid, kunne jeg da lige sp godt prøve at få billetter.
Jeg skrev jo ikke noget om de skulle koste mindst 1000€, så hvorfor du tror jeg har så mange penge, kan jeg da ikke forstå?

Men jeg fik billetter, til 200€ stk. Og det var hele oplevelsen værd, udover at Real valgte ikke at spille fodbold naturligvis.
Så fik jeg mig også en billet pusher, hvis jeg en dag skulle være uheldig og stå i samme situation.

Venlig hilsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #180 af Rømer87
Besvaret af Rømer87 på emne Tur til Madrid
Hej Madridistas

Er der nogen, som har gode råd til barer i området ved Stadion - vil gerne derud 3-4 timer før, få nogle fede indtryk, og så ellers finde en bar fyldt med real-fans og varme op til kampen på.. Nogle gode råd?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum