Champions League 2015/16

8 år 8 måneder siden #61 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Champions League 2015/16

Neye skrev:

Sahinovic skrev:

Kiwes skrev: Jeg har lige hurtigt kigget karaktergivningen igennem, og jeg kan se at der er flere der har givet Isco et 4 tal. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der specifikt ligger til grunde for det – hvis der er nogle der vil knytte en bemærkning eller to til det ;)

Jeg kan sige at jeg personligt har givet Isco et 2-tal. Kort og godt synes jeg han smider bolden væk for ofte og for nemt. Jeg vil dog give ham plus point for at kæmpe godt defensivt, jeg forventer dog stadig mere offensivt (ikke nødvendigvis mål)


Vil folk bare gerne underminere Isco' gode aktioner, eller kigger man væk fra skærmen 2/3 af de gange han har bolden?

Ja han smed et par bolde væk, men det gjorde Benzema, Ronaldo, Kroos og Modric saftsuseme også. Isco satte mange ting igang idag (1-0 målet, det var Isco der satte det igang), han formåede at sætte lidt fart når tingene stod stille. Det er heller ikke Iscos skyld, at Benzema på Iscos flotte indlæg ligner en kæmpe hvalros som skal heade til en badebold (I ved jeg elsker Benzema, men hold da fast!). Holdets præstation var tåkrummende at se på og alt foregik i super slow motion idag. Jeg kan absolut intet tage med fra idag, scoringerne var også til en god omgang griner.


kigger man sig omkring på forskellige sites spillerrating, så er det vist kun her på siden nogen fremhæver Iscos præstation som dårlig. Andre steder kommer han ind med en rating lige efter Ronaldo.

Isco har spillet et par kampe hvor man roligt kan sige, at det ikke har været prangende men i går var han en af de få der levede op til forventningerne


Jeg synes, at Iscos præstation viste, at han ikke rigtig dur i omstillingsspillet - det er her, at boldene smides væk eller bliver løbet ud i sandet.... Han var til gengæld god nok i den opbyggende spil og viste sine kvaliteter til at åbne forsvaret op, men facetterne omkring kontra og hurtige aktioner op ad banen var han desværre ikke så skarp på igår, men det jo heller ikke helt den type spiller han er.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #62 af Siempre Madrid


Premier League ER verdens stærkeste liga!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #63 af Neye
Besvaret af Neye på emne Champions League 2015/16

Siempre Madrid skrev:



Premier League ER verdens stærkeste liga!


LOL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #64 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Champions League 2015/16
Med Benzemas mål i aftes - som burde have været et par stykker mere - er han faktisk indtrådt på listen over de 10 mest scorende i Champions League.

Listen ser således ud:

European Cup all-time leading scorers (group stage to final)
80: Cristiano Ronaldo (Manchester United, Real Madrid)
77: Lionel Messi (Barcelona)
71: Raúl González (Real Madrid, Schalke)
56: Ruud van Nistelrooy (PSV Eindhoven, Manchester United, Real Madrid)
50: Thierry Henry (Monaco, Arsenal, Barcelona)
48: Andriy Shevchenko (AC Milan, Chelsea, Dynamo Kyiv)
46: Alfredo Di Stéfano (Real Madrid)
46: Filippo Inzaghi (Juventus, AC Milan)
44: Didier Drogba (Olympique Marseille, Galatasaray, Chelsea)
43: Karim Benzema (Olympique Lyonnais, Real Madrid),
43: Zlatan Ibrahimović (Ajax, Juventus, Internazionale Milano, Barcelona, AC Milan, Paris Saint-Germain)
42: Alessandro Del Piero (Juventus)

Med hans alder (på vej mod 28 i dec.) in mente burde han have gode chancer for at ryge helt op omkring Van Nistelrooy på en 4-5 plads.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #65 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Champions League 2015/16
Så kan vi kritisere ham så meget vi vil - men han score altså sine mål ( brænder også, men hvem gøre ikke det )

Alligevel ret flot at han har overgået Zlatan og Del Piero og snart Drogba samt Inzaghi!! COME ON BENZ

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #66 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Champions League 2015/16

ChrillRM14 skrev:

Neye skrev:

Sahinovic skrev:

Kiwes skrev: Jeg har lige hurtigt kigget karaktergivningen igennem, og jeg kan se at der er flere der har givet Isco et 4 tal. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der specifikt ligger til grunde for det – hvis der er nogle der vil knytte en bemærkning eller to til det ;)

Jeg kan sige at jeg personligt har givet Isco et 2-tal. Kort og godt synes jeg han smider bolden væk for ofte og for nemt. Jeg vil dog give ham plus point for at kæmpe godt defensivt, jeg forventer dog stadig mere offensivt (ikke nødvendigvis mål)


Vil folk bare gerne underminere Isco' gode aktioner, eller kigger man væk fra skærmen 2/3 af de gange han har bolden?

Ja han smed et par bolde væk, men det gjorde Benzema, Ronaldo, Kroos og Modric saftsuseme også. Isco satte mange ting igang idag (1-0 målet, det var Isco der satte det igang), han formåede at sætte lidt fart når tingene stod stille. Det er heller ikke Iscos skyld, at Benzema på Iscos flotte indlæg ligner en kæmpe hvalros som skal heade til en badebold (I ved jeg elsker Benzema, men hold da fast!). Holdets præstation var tåkrummende at se på og alt foregik i super slow motion idag. Jeg kan absolut intet tage med fra idag, scoringerne var også til en god omgang griner.


kigger man sig omkring på forskellige sites spillerrating, så er det vist kun her på siden nogen fremhæver Iscos præstation som dårlig. Andre steder kommer han ind med en rating lige efter Ronaldo.

Isco har spillet et par kampe hvor man roligt kan sige, at det ikke har været prangende men i går var han en af de få der levede op til forventningerne


Jeg synes, at Iscos præstation viste, at han ikke rigtig dur i omstillingsspillet - det er her, at boldene smides væk eller bliver løbet ud i sandet.... Han var til gengæld god nok i den opbyggende spil og viste sine kvaliteter til at åbne forsvaret op, men facetterne omkring kontra og hurtige aktioner op ad banen var han desværre ikke så skarp på igår, men det jo heller ikke helt den type spiller han er.


Jeg synes ikke jeg normalt er bleg for at kritisere Isco's spil når det er fortjent. Men mht. i går synes jeg altså at han havde en ganske fin kamp, ikke fantastisk, eller prangende, men i den grad godkendt.
Han laver bla. et virkeligt smukt indlæg fra venstrekanten, med venstreskøjten, efter at havde sat højrebacken, som Benzema(der var mere uskarp end sædvanligt) headede over. Samtidig havde han et ganske habilt skud ude fra feltet, som gik over det højre hjørne, men det var i dengrad et godkendt forsøg, med god kraft og skrue. Havde den været de der 40-50 cm lavere tror jeg ikke målmanden havde haft en chance. Så Isco var bedre end i weekenden synes jeg.

Benzema havde dog en katastrofal kamp, på en måde. Han udviste meget uskarphed foran mål, som også er det jeg hyppigst kritisere ham for, dog synes jeg ellers han har været skarpere på det sidste, så håber at det bare var en engangsforestilling.

Virkelig ærgeligt med skaderne, i det 58 min. er alle tre udskiftninger blevet brugt på skader, det har jeg alligevel aldrig oplevet før, men det er vel bare Real Madrid heldet der spiller ind?
James, Danilo, Bale, Ramos og Varane skadet, det er ret katastrofalt faktisk.Man kan jo heller ikke lave et rotations princip, når der ikke er spillere at rotere med :P

Derudover synes jeg at Kovacic gjorde det rigtig godt. Han er ung, ny på holdet, og vandt rigtig mange bolde hurtigt oppe højt på banen. Det skal nok blive godt med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #67 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Champions League 2015/16
Er der nogen, der har en status på skaderne til vores spillere?

Jeg føler virkelig, at vi er ramt af sort uheld. Det er jo fandme værre end sidste sæson. 5 skader hvoraf de 4 er til stamspillere. Det er da decideret ulækkert!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #68 af Siempre Madrid

Neye skrev:

Siempre Madrid skrev:



Premier League ER verdens stærkeste liga!


LOL

Man skal måske have vores alder for at forstå den, Neye ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #69 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Champions League 2015/16
I følge den norske fanside Realmadrid.no, har Madrid frasagt sig alle udebanepladser til næste uge udekamp mod Malmø FF.

Det er tilsyneladende første gang, det sker, og der er ikke rigtig nogen forklaring endnu, men virkningen er, at billetterne vel bliver sat til salg via MFF's normale salgskanaler.
MFF skrev således omkring billetter generelt til deres 3 hjemmekampe:

Möjligt biljettsläpp på matchdagarna

Om det blir några biljetter kvar efter paketsläppen eller om UEFA väljer att inte utnyttja alla sina biljetter som de har rätt till enligt tävlingsbestämmelser, kommer dessa att säljas styckvis, inte i paket, på matchdagarna klockan 16.00 i biljettluckorna vid ingång 51 på Swedbank Stadion.


Om det betyder, at det er det, der vil ske med disse billetter aner jeg ikke, men det er måske værd at holde øje med deres hjemmeside den kommende uges tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #70 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Champions League 2015/16
Jeg er nu 2 gange (senest idag) blevet tilbudt at købe 1 billet til kampen, efter at jeg selv skrev til; Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. omkring min interesse.
Desværre kan jeg ikke tage til kampen alligevel, men den besked jeg har fået fra Madrid er at de har nogle få billetter til rådighed, dog er jeg kun blevet tilbudt at kunne 1 billet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #71 af Siempre Madrid

Chamartin skrev: I følge den norske fanside Realmadrid.no, har Madrid frasagt sig alle udebanepladser til næste uge udekamp mod Malmø FF.

Det er tilsyneladende første gang, det sker, og der er ikke rigtig nogen forklaring endnu, men virkningen er, at billetterne vel bliver sat til salg via MFF's normale salgskanaler.
MFF skrev således omkring billetter generelt til deres 3 hjemmekampe:

Möjligt biljettsläpp på matchdagarna

Om det blir några biljetter kvar efter paketsläppen eller om UEFA väljer att inte utnyttja alla sina biljetter som de har rätt till enligt tävlingsbestämmelser, kommer dessa att säljas styckvis, inte i paket, på matchdagarna klockan 16.00 i biljettluckorna vid ingång 51 på Swedbank Stadion.


Om det betyder, at det er det, der vil ske med disse billetter aner jeg ikke, men det er måske værd at holde øje med deres hjemmeside den kommende uges tid.


Surt!

Nå, det tegner til en lidt afgørende runde for Valencia, som har fået en ekstremt skidt start på sæsonen. Men ude mod Lyon bliver ikke let. Og så er jeg ret spændt på Sevillas tur til Juventus. De to andre spanske hold og Barcelona skal nok klare sig videre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #72 af Siempre Madrid
Jeg er lidt spændt på næste uges hold i Malmø, når vi har et vigtigt El Derbi lige umiddelbart efter.

Selvfølgelig skal b-kæden kunne klare svenskerne også, men det er ulige sjovere at se dem i stærkeste opstilling eller tæt på. Under alle omstændigheder vil det være vigtigt med en sejr, så vi kan gå ind til de to vitale opgør mod Paris SG med maksimum-points.

Det bliver spændende på Swedbank Stadion.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum