Om Vores Rivaler IX

1 måned 8 timer siden #14797 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​vildt at ter stegen har lukket 4 ind og alligevel er Barcas klart bedste

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 8 timer siden #14798 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Fedt at se en dommer, der tør dømme mod Barcelona på hjemmebane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 8 timer siden #14799 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona kvalificierede sig heller ikke til VM

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 8 timer siden #14800 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca havde taktisk styr på PSG lige indtil det røde kort. PSG havde meget svært ved at håndtere Barcas kontraangreb, da det var 11 mod 11, og derfor vandt de den første kamp.

Man skal dog kunne omstille sig som hold. Xavi brugte ikke pausen til noget fornuftigt - det var deres mulighed. Barcas forsvarsspillere blev overmatched, da det blev mere og mere 1 mod 1 og Lewandowski brændte nogle rigtig fine chancer i 2. halvleg. 

Champions League er bare en hård turnering. Hvis man ikke er på toppen bliver man sat godt og grundigt på plads.

Vi skal så op imod vel nok det bedste hold i Europa (indtil det modsatte er bevist), og det bliver ret svært hvis holdet kommer i ubalance. Tchouameni ude ser hård ud, men den tid den sorg. Hala Madrid.
Sidste redigering: 1 måned 8 timer siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 time siden #14801 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Ærgerlig aften at være Barcelona-fan. Først udstiller de sig selv ved at råbe '"død over Vinícius". Så angriber de ved en fejl deres egen spillerbus. Og endelig må de siger farvel til tre ting: CL. 50 millioner euro. VM for klubhold. In that order. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 1 måned 1 time siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Chamartin, schreiber77, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 1 time siden #14802 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er som de fugle fra Ice age 1 der alle begår selvmord for at kæmpe om 3 meloner.

eller som Biff Tannen der kører ind i en lastbil med gødning ikke bare en gang men 2

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Sidste redigering: 1 måned 40 minutter siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14803 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Xavi er seriøst det mest usympatiske, patetiske og ulidelige menneske i fodboldverdenen. Det helt ufatteligt hvor barnligt han opfører sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14804 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=174349 skrev: ​In that order.


I understood that reference :) Nice!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14805 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja, det cementerede Barcelonas sidste mulighed for at kvalificere sig på ærlig vis til VM for klubhold!

Men der hører de naturligvis heller ikke hjemme set over de sidste 4 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14806 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Fadæsen med spillerbussen er noget af det sjoveste jeg nogensinde har hørt fra fodboldverden. Dum, dummere, dummest ..

Ift. den stadig stigende grad af racistiske tilråb samt trusler mod Vini, er jeg efterhånden målløs. Jeg har ikke et kvalificeret bud på hvordan man skal komme det til livs. Har aldrig oplevet en spiller der var lagt sådan for had - Uden grund. Ved Figo kunne man da i det mindste finde et rationale for hadet, men Vinis situation springer enhver logisk proportion. 
Heldigvis skinner han på banen. Han er sgu en barsk knægt. 

Og han kommer ikke til at opleve lignende i aften. Det er i hver fald en ting, man må give de engelske fans cadeau for. Så lavt synker de ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14807 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Ovenpå Barcas exit i går, tog jeg mig den frihed at læse lidt på barcas danske forum. Der er nogle guldkorn, som jeg vil dele (admin må slette, hvis man ikke må det). Fx den her efter de er kommet i undertal:

Person 1:
"Kan vi ikke rive Gavi ned fra tribunen og smide ham på banen?"

Person 2:
"Al respekt for gavi men så ville vi ende med 9 mand rødt kort waiting to happen i sådan en kamp"

Person 3:
"Men det ville ske med stil."

I en anden situation snakker de om hvis Xavi sætter Romeu på banen:

"Hvis det sker håber jeg Gavi løber ned på banen og tager et rødt, på Romeu."


Det er fandme selvironi. Hvad angår røde kort så er Gavi den nye Ramos. Og hvad gælder klubånd og figthervilje, forstår jeg godt de knuselsker Gavi. Jeg tror dog kvalitetsmæssigt han bliver mere som Nacho end som Ramos, men som klubmand er der ikke en finger at sætte på ham. Og Gavi er/bliver en spiller, vi elsker at hade, ligesom Barca hader Ramos og Nacho.

Før straffesparket af Cancelo, har vi et orakel, der rigtig nok skriver:

"Cancelo er akilleshæl defensivt. Han er nærmest uintelligent defensiv set. Nok også derfor Pep droppede ham."

Og som mange brugere derinde rigtignok skriver, så er Xavis opførsel pinlig, han mangler format, og han burde i stedet være leder i modgang. Og de kan takke Araujo for deres exit. Jeg selv tror, at Barca var gået videre, hvis Araujo havde ladet Barcola fortsætte og han havde scoret. Barca sad på kampen langt hen ad vejen, og jeg synes egentlig de var bedre indtil det røde kort. 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14808 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det er et kollektivt og moralsk kollaps. Hvor langt andre klubber ville tabe på den måde efter et rødt kort? De spiller som en lille klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum