billetter til hjemmekampe for real m

  • Guk
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #1 af Guk
hej til alle
jeg kan ikke finde ud af at købe billetter til hjemmekampe, hvor og hvordan gør jeg ?
eller er de ikke sat til salg ? på forhånd tak
Emnet er blevet låst.
7 år 10 måneder siden #2 af Siempre fiel

Guk skrev: hej til alle
jeg kan ikke finde ud af at købe billetter til hjemmekampe, hvor og hvordan gør jeg ?
eller er de ikke sat til salg ? på forhånd tak


Indtil videre er der ik engang lagt program for kampene, så det med billetter nok lidt svært pt.
Emnet er blevet låst.
7 år 10 måneder siden #3 af ChrillRM14

Guk skrev: hej til alle
jeg kan ikke finde ud af at købe billetter til hjemmekampe, hvor og hvordan gør jeg ?
eller er de ikke sat til salg ? på forhånd tak


D. 21 juli vil det officielle program offentliggøres, og klubberne vil fra da af gøre det muligt at købe billetter :) Jeg har ofte købt mine billetter som led i en såkaldt "fodboldrejse", hvor man strikker en pakke sammen på en hjemmeside med fly, hotel mm.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
7 år 10 måneder siden #4 af Siempre fiel

ChrillRM14 skrev:

Guk skrev: hej til alle
jeg kan ikke finde ud af at købe billetter til hjemmekampe, hvor og hvordan gør jeg ?
eller er de ikke sat til salg ? på forhånd tak


D. 21 juli vil det officielle program offentliggøres, og klubberne vil fra da af gøre det muligt at købe billetter :) Jeg har ofte købt mine billetter som led i en såkaldt "fodboldrejse", hvor man strikker en pakke sammen på en hjemmeside med fly, hotel mm.


Det ska dog lige nævnes at i hvert fald Real Madrid ik gør billetkøb muligt til mere end den næste hjemmekamp. Så du ka altså ik allerede i juli måned købe billetter til kampe i september og fremad. Såkaldte fodboldrejser ka du måske godt købe noget tid i forvejen, men direkte billetkøb sker normalt ca en uge før kampen
Følgende bruger(e) sagde tak: Guk
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #5 af TEKA
Er der nogle der kan bekræfte hvor mange billetter det maksimalt er muligt at bestille på en gang med Carnet Madridista?

På forhånd tak.
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #6 af DarioGomez

Siempre fiel skrev:

ChrillRM14 skrev:

Guk skrev: hej til alle
jeg kan ikke finde ud af at købe billetter til hjemmekampe, hvor og hvordan gør jeg ?
eller er de ikke sat til salg ? på forhånd tak


D. 21 juli vil det officielle program offentliggøres, og klubberne vil fra da af gøre det muligt at købe billetter :) Jeg har ofte købt mine billetter som led i en såkaldt "fodboldrejse", hvor man strikker en pakke sammen på en hjemmeside med fly, hotel mm.


Det ska dog lige nævnes at i hvert fald Real Madrid ik gør billetkøb muligt til mere end den næste hjemmekamp. Så du ka altså ik allerede i juli måned købe billetter til kampe i september og fremad. Såkaldte fodboldrejser ka du måske godt købe noget tid i forvejen, men direkte billetkøb sker normalt ca en uge før kampen


Både og .. du kan få VIP-billetter til alle kampe i sæsonen allerede nu.

Og jeg mener det er to, man kan købe med Carnet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #7 af Haeder
Jeg søger billetter til evt Eibar hjemme d. 2/10, men det er simpelthen så uoverskueligt med diverse billetsider. På den officielle ved jeg at man kun kan købe til den næste hjemmekamp, altså 1 kamp ad gangen og de skal selvfølgelig være sammenhængende. På andre verificerede sider er der tilgengæld massere af billetter at vælge fra, også frem i tiden. Så derfor er mit spørgsmål: Kan det anbefales at indmelde sig som madridista (de har netop nu tilbud på 15€ for denne sæson/år) for at få forkøbsret til billetter? www.realmadrid.com/en/fans/madridistas/international ELLER kan man satse på at vente med at købe billet indtil det bliver den næste kamp på skemaet ELLER købe fra en tredjepart?
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #8 af Siempre Madrid

Haeder skrev: Jeg søger billetter til evt Eibar hjemme d. 2/10, men det er simpelthen så uoverskueligt med diverse billetsider. På den officielle ved jeg at man kun kan købe til den næste hjemmekamp, altså 1 kamp ad gangen og de skal selvfølgelig være sammenhængende. På andre verificerede sider er der tilgengæld massere af billetter at vælge fra, også frem i tiden. Så derfor er mit spørgsmål: Kan det anbefales at indmelde sig som madridista (de har netop nu tilbud på 15€ for denne sæson/år) for at få forkøbsret til billetter? www.realmadrid.com/en/fans/madridistas/international ELLER kan man satse på at vente med at købe billet indtil det bliver den næste kamp på skemaet ELLER købe fra en tredjepart?


Køb dem direkte på stadion på kampdagen. Der vil alt andet lige være masser til salg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Haeder skrev: Jeg søger billetter til evt Eibar hjemme d. 2/10, men det er simpelthen så uoverskueligt med diverse billetsider. På den officielle ved jeg at man kun kan købe til den næste hjemmekamp, altså 1 kamp ad gangen og de skal selvfølgelig være sammenhængende. På andre verificerede sider er der tilgengæld massere af billetter at vælge fra, også frem i tiden. Så derfor er mit spørgsmål: Kan det anbefales at indmelde sig som madridista (de har netop nu tilbud på 15€ for denne sæson/år) for at få forkøbsret til billetter? www.realmadrid.com/en/fans/madridistas/international ELLER kan man satse på at vente med at købe billet indtil det bliver den næste kamp på skemaet ELLER købe fra en tredjepart?


Du kan købe billetter en uge før kampdagen på realmadrid.com - så er du også ret hurtig, da det blot er imod Eibar. Hvis man er medlem, kan man købe billetter en dag før andre, men der skal nok være masser af plads en uge før uden medlemskab.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #10 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne billetter til hjemmekampe for real m
Jeg hijacker lige denne tråd. Håber det er cool.

Hvad er jeres erfaringer mht. billetter til El Clasico? Kan det overhovedet lade sig gøre, at sidde klar ugen før og få en billet gennem realmadrid.com? Evt. med Carnet? Eller hvordan har i gjort?

Mvh.
Emnet er blevet låst.
7 år 8 måneder siden #11 af sNielsenRM
Var selv nede og se El Clasico i november sidste år - fik fat i min billet gennem hjemmesiden dagen før den blev spillet. Der er dog et vanvittigt run på den kamp når de åbner billetsalget på www.realmadrid.com, så det kan godt være svært. Du når dog rimelig langt med et Carnet, hvis du gerne vil sikre dig en billet i god tid da du så har adgang dagen før alle andre.

Generelt - som også er tilfældet med de mere almindelige kampe - så bliver der dog flere og flere billetter ledige jo tættere man kommer på kampen (folk med sæsonkort der opgiver deres billetter som så ryger i frit salg), man skal dog stadig være ekstremt hurtig og sidde klar på kampen og springe på billetterne lige så snart med ser dem. Hvis I skal derned flere sammen kommer i næsten med statsgaranti ikke til at sidde sammen og se kampen, hvis I køber via hjemmesiden uden Carnet. Der skal i købe nogle billetter fra en eventudbyder (som tager granaten i kommission).

Jeg vil ikke anbefale at du forsøger dig på stadion med den kamp da de billetter som bliver frigivet løbende sættes til salg på hjemmesiden, og afsættes markant hurtigere.

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #12 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne billetter til hjemmekampe for real m

sNielsenRM skrev: Var selv nede og se El Clasico i november sidste år - fik fat i min billet gennem hjemmesiden dagen før den blev spillet. Der er dog et vanvittigt run på den kamp når de åbner billetsalget på www.realmadrid.com, så det kan godt være svært. Du når dog rimelig langt med et Carnet, hvis du gerne vil sikre dig en billet i god tid da du så har adgang dagen før alle andre.

Generelt - som også er tilfældet med de mere almindelige kampe - så bliver der dog flere og flere billetter ledige jo tættere man kommer på kampen (folk med sæsonkort der opgiver deres billetter som så ryger i frit salg), man skal dog stadig være ekstremt hurtig og sidde klar på kampen og springe på billetterne lige så snart med ser dem. Hvis I skal derned flere sammen kommer i næsten med statsgaranti ikke til at sidde sammen og se kampen, hvis I køber via hjemmesiden uden Carnet. Der skal i købe nogle billetter fra en eventudbyder (som tager granaten i kommission).

Jeg vil ikke anbefale at du forsøger dig på stadion med den kamp da de billetter som bliver frigivet løbende sættes til salg på hjemmesiden, og afsættes markant hurtigere.


Okay, så det er simpelthen noget med at sidde og opdatere hjemmesiden konstant i ugen op til, og måske endda helt frem til et par dage før. Tak for svar.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Raúl 7.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum