Spørg forummets brugere

6 år 9 måneder siden #217 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Spørg forummets brugere

nono skrev:

JimmyBroe skrev: @Dario
Ronaldo er jeg i tvivl om. Men han skal med på en eller anden måde.


Calma, Calma selvfølgelig?!


Ikke en tatovering af CR-statuen på Madeira?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #218 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere

DarioGomez skrev:

nono skrev:

JimmyBroe skrev: @Dario
Ronaldo er jeg i tvivl om. Men han skal med på en eller anden måde.


Calma, Calma selvfølgelig?!


Ikke en tatovering af CR-statuen på Madeira?


Det skulle i såfald være i mit ansigt. Måske man kunne få tatoveret hele det fine statue-ansigt istedet for mit eget?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #219 af Neye
Besvaret af Neye på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen der ved om der er en fornuftig forklaring på hvorfor kampen i aften (og onsdag) spilles så sent?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #220 af Administrationen

Neye skrev: Er der nogen der ved om der er en fornuftig forklaring på hvorfor kampen i aften (og onsdag) spilles så sent?


Sandsynligvis på grund af varmen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #221 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Spørg forummets brugere
Det giver også ret god mening. Jeg er i Barcelona lige nu, og i dagtimerne er her så varmt, at man intet orker. Det er først ud på aftentimerne at det blive til at holde ud.

Og ud fra YR så er temperaturen en tand højere i Madrid, hvorfor den nok af samme grund er skubbet yderligere en time.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #222 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
Er der evt. en der kan anbefale et sted kampen kan ses hvis man ikke har Eurosport?
Pft.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #223 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Spørg forummets brugere

TEKA skrev: Er der evt. en der kan anbefale et sted kampen kan ses hvis man ikke har Eurosport?
Pft.


Ronaldo7.net

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #224 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Spørg forummets brugere

Neye skrev: Er der nogen der ved om der er en fornuftig forklaring på hvorfor kampen i aften (og onsdag) spilles så sent?


Jeg har også selv undret mig, men kommentatorerne fra Europsport 2 sagde, at det var fordi man ikke ville lægge kampen oven i de Champions League kvalifikationer der skal spilles, om det kun er derfor ved jeg ikke.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #225 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

Sahinovic skrev:

Neye skrev: Er der nogen der ved om der er en fornuftig forklaring på hvorfor kampen i aften (og onsdag) spilles så sent?


Jeg har også selv undret mig, men kommentatorerne fra Europsport 2 sagde, at det var fordi man ikke ville lægge kampen oven i de Champions League kvalifikationer der skal spilles, om det kun er derfor ved jeg ikke.


Jeg tror, at man er ret ligeglad i Spanien, men der må ikke være kampe i det tidsrum for UEFA.

I går nævnte de et par ting, som ikke passede (bl.a. at bolden ikke behøver at være inden for spilafstand for at få straffe). Det her var en anden situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #226 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spørg forummets brugere

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Neye skrev: Er der nogen der ved om der er en fornuftig forklaring på hvorfor kampen i aften (og onsdag) spilles så sent?


Jeg har også selv undret mig, men kommentatorerne fra Europsport 2 sagde, at det var fordi man ikke ville lægge kampen oven i de Champions League kvalifikationer der skal spilles, om det kun er derfor ved jeg ikke.


Jeg tror, at man er ret ligeglad i Spanien, men der må ikke være kampe i det tidsrum for UEFA.

I går nævnte de et par ting, som ikke passede (bl.a. at bolden ikke behøver at være inden for spilafstand for at få straffe). Det her var en anden situation.

Medmindre reglen er ændret for nyligt behøver bolden ikke være inden for spilafstand for at få straffe. Christian Poulsens forseelse mod Sverige kommer straks frem i erindringen, men jeg slog det også op, og i fodboldloven står der at bolden bare skal være i spil. Det var dog fra 2012 den jeg fandt. Omvendt synes jeg det burde være med i dommerens overvejelse, hvis bolden tydeligvis er sprunget fra Suarez som tilfældet var, burde der skulle en grovere forseelse til at udløse et straffespark, end minimal kontakt, når Suarez allerede var ved at springe da han bliver ramt. Han er ekspert i at søge og overdramatisere kontakten i feltet, som Neymar også er, og få det til at ligne straffespark. Jeg synes egentlig dommerne lader til at slå hårdere ned på Ronaldo end ham, Ronaldo gør det også, men han bliver også langt oftere straffet for det, er i hvert fald mit indtryk. Og jeg ser alle Reals og langt størstedelen af Barcas kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #227 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Spørg forummets brugere
Ah. De sagde nu faktisk bare, at bolden skal være i spil mht om den mon var ude, da Suárez smider sig

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #228 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

DarioGomez skrev: Ah. De sagde nu faktisk bare, at bolden skal være i spil mht om den mon var ude, da Suárez smider sig


Den skal stadig være spilbar efterfølgende. Hvis Suarez står ved midterlinjen som forreste mand og losser bolden mod baglinjen/Navas, så får han ikke frispark, hvis han efterfølgende løber ind i Ramos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum