Sæsonen 2019/2020

3 år 5 måneder siden #1417 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Blev Ruben ikke allerede udskiftet i første halvleg og sad i tårer på bænken?


Jeg kan ikke helt huske om det var efter 45min eller tidligere, men jo jeg husker også at han var helt færdig på bænken, det var sørgelige billeder!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #1418 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Årh hvor man dog også begynder at savne tilskuere på lægterne. Det er bare noget andet. Hørte også Pochettino sige noget ala: det ikke fodbold vi ser nu - det ligner fodbold meget, men det ikke fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #1419 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Det er egentlig ret vildt at tænke på alle de ledertyper der rendte rundt på banen dengang; Raúl, Zidane, Figo, Guti, Beckham, Casilias, Roberto Carlos og tildels Helguera. Omvendt var det, ud fra den kamp, en horribel bagkæde at stille op med. Hvilket jo egentlig var ret symptomatisk for Galaticos perioden.
Det gav heller ikke mening at købe David Beckham og bruge ham på central midt, men sådan er der så meget der ikke gav mening i den periode...

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #1420 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f85808b45dc.html

Interessant/skræmmende, at det var lederne i truppen, der måtte fortælle Zidane, at han skal stoppe med at rotere så meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #1421 af Kayed99
Besvaret af Kayed99 på emne Sæsonen 2019/2020
"That leadership group is made up of the likes of Sergio Ramos, Luka Modric, Karim Benzema and Casemiro. Toni Kroos now also forms part of this group, with the German's longevity, experience and attitude making him a role model in the squad."

Skal vi virkelig tro på, at Marcelo ikke er en del af denne gruppe..

Det er sådan lidt et damned if you do and damned if you don't scenarie.. rotationerne har altid været et kerneprincip hos Zidane, men problemet er bare, at vi ikke har kvaliteten i truppen, som tillader den samme mængde af rotationer rent proportionelt sammenlignet med den første periode. På den anden side er det en sæson med et historisk presset program og vi kender alle til vores skadeshistorik..

Ifølge Marca, så mente lederne, at rotationer skulle vente til senere på sæsonen, men at han skulle lægge sig fast på noget ift. de kampe, som ventede efter Shakhtar. Jeg tror sådan set også, at Zidane ville have godt med stort set identiske hold ift. netop Sevilla, Gladbach og Atletico kampene.. der, hvor han dog har overraket, er ift. de kampe vi har spillet mod Bilbao, Eibar og Granada, hvor han også har holdt fast i den samme stamme.

Jeg synes, at det er positivt, at man som leder ikke er for stolt til at tage i mod input fra sit "personale" og samtidig implementere det. Rotationerne er dog uundgåelige og de vil snart komme igen (forventer personligt rotationer mod Elche).

Den lektie, som jeg håber Zidane har lært er, at han er mere påpasselig med sine rotationer. Vælg dem med omhu ift. den givende kamp og så heller ikke for mange.. aldrig skal vi have en Mestalla part 2, hvor Isco, Asensio og Marcelo ligepludselig starter..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum