Sæson 23-24

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 1 uge siden #1 af 9eren
Sæson 23-24 blev oprettet af 9eren
​Vi ligger ud den 23/7 mod AC Milan efterfølgende mod Man U, Barcelona og Juve i USA. Så tidlige morgenkampe i sommerferien. 

Der er ingen cup kampe og supercup kampe vi skal forholde os til denne sæson start, så vi kører lige på og hårdt i La Liga. Max 4 titler at kæmpe om. Så det handler om at være klar og få en god sæsonstart for der kommer jo down perioder i løbet af en sæson.

Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente endnu eftersom der kun er gjort få indkøb indtil videre. I juli måned vil der være lodtrækning til den nye sæson. Ikke særlig mange interessante oprykkere

Vi skal nok regne med en del afgange også på Castilla fordi de nok endnu en sæson skal spille i segunda b. Næste weekend afgøres anden kamp mod Barcelona og vi er bagud med 4-2. 

Raúl og Arbeloa fortsætter nok ikke på deres nuværende hold. Dem skal vi også være opmærksomme på. Der vil nok komme nogle tilføjelser til Castilla fra Juvenil A selvfølgelig og så er det spændende hvem Carlo giver chancen fra Castilla.  Iker Bravo fortsætter forresten er jeg næsten sikker på.

God sommerpause og lad forhandlingerne starte

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #2 af The European Super League
​Mine forventninger til den kommende sæson:

Vi bliver bombarderet med "Premier League er verdens stærkeste liga". Også at City kan slå rekord og vinde 7 titler i sæsonen fordi de har 2 cup turneringer i England. Barcelona kommer til at vinde de fleste La Liga kampe. Især mod de små hold. Vi skal sætte vores lid til Real Madrid-logoet i Champions League og vi kommer til at fejle. Der kommer til at være mange rygter om Mbappé og Haaland. Jeg både tror og håber at den kommende sæson bliver en overgangssæson. Måske den første i Real Madrids historie. Og så håber jeg på fuld fart i 2024/2025.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 1 uge siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Brahim meldes som sikker til næste sæson.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #4 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24

9eren post=163271 skrev: Brahim meldes som sikker til næste sæson.

​Fedt, det er vigtigt at vi faar spillere ind til bredden, ellers har vi ingen chance...forhaabentlig ogsaa endnu en grund for Ceballos at stikke halen imellem benene og tage retur til Betis!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 1 uge siden #5 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Ceballos er tilbudt kontrakt forlængelse, men ved ikke hvad der sker endnu.

Nu står der et par steder at vi har solgt Julen til Athletic for ca 2 millioner euro

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #6 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24
Nogen der har styr paa om Modric har forlaenget idag?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 1 uge siden #7 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
I følge flere medier bliver Lucas Vazquez og Carvajal og kæmper om back pladsen endnu en sæson. Tomaaaa

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 1 uge siden #8 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Tebas og La liga skulle have tabt sagen om de tv rettigheder der gælder den spanske liga som Real Madrid meldte sig ud af fra starten. Den er simpelthen ulovlig så hvad der skal ske nu er et godt spørgsmål. Det betyder ingen penge i la liga lige nu

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #9 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæson 23-24
Jeg sad i dag og fantaserede lidt om en 3-4-3-opstilling til næste sæson (det kommer self. aldrig til at ske med Carlo, men i sommerpausen er det tilladt at fantasere). I teorien passer systemet perfekt til truppen, og tillader vores bedste spillere at udnytte deres spidskompetencer.

De tre centerbacks: Alaba - Militao - Rudiger. Militao og Rudiger har fart og duelspil som deres spidskompetencer, lige præcis de kvaliteter, man efterspørger i en trebackkæde. Alaba er kvalitet allround og særligt hans playmaking-evner vil give os en stabil forbindelse mellem forsvar og midtbane.

På midten vil Camavinga kunne overtage pladsen som venstre wingback. Han har løbekapaciteten, selvom hans topfart er vanvittig lav i forhold til hans acceleration, men med en Alaba derude bør det ikke være det store proble. Cama vil kunne brillere med sin boldfasthed og kvaliteter i det opbyggende spil. Centralt vil Tchouameni og Bellingham give balance og dynamik. Tchouameni i en 6'er-rolle og Bellingham i en 8'er. Valverde vil som højre wingback kunne udnytte sin udholdenhed, og ellers alle de kvaliteter vi kender ham for - særligt de dynamiske løb.

På toppen siger Vini på venstre fløj og Rodrygo på højre sig selv. Angriberpositionen kender vi ikke til endnu.

Et alternativ kunne være en 3-5-2 hvor man gør plads til Bellingham som 10'er foran Valverde og Tchouameni, og så sætter Carvajal op som højre wingback. Her vil Vini og Rodrygo være angribere på papiret, men jeg forestiller mig, at Vini vil falde ud i banen mens Rodrygo vil være udgangspunktet for kombinationsspillet, samtidig med at Valverde skubber frem fra 8'er-positionen og lægger sig til højre for Rodrygo.

Ren fantasi, men jeg synes sgu det lyder spændende. Hvis du har læst med så langt, så tak for vedholdenheden ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, schreiber77, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #10 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Sæson 23-24
Super fede tanker omkring opstilling, det ville være et vildt tempo vi kunne spille kampe i.
Men som du siger det kommer ikke til at ske under Carlo...

Jeg sidder med en lille drøm om at Brasilien smider et drømme tilbud til ham som han bare ikke kan sige nej til!

Men han er fodboldens gentleman, og han elsker Real Madrid, så han kommer ikke til at skifte før hans kontrakt løber ud, eller han bliver fyret.

Denne her sommer tegner til at blive spændende, men jeg tror at næste sommer bliver lige så spændende!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #11 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 23-24

longwind post=163421 skrev: Jeg sad i dag og fantaserede lidt om en 3-4-3-opstilling til næste sæson (det kommer self. aldrig til at ske med Carlo, men i sommerpausen er det tilladt at fantasere). I teorien passer systemet perfekt til truppen, og tillader vores bedste spillere at udnytte deres spidskompetencer.

De tre centerbacks: Alaba - Militao - Rudiger. Militao og Rudiger har fart og duelspil som deres spidskompetencer, lige præcis de kvaliteter, man efterspørger i en trebackkæde. Alaba er kvalitet allround og særligt hans playmaking-evner vil give os en stabil forbindelse mellem forsvar og midtbane.

På midten vil Camavinga kunne overtage pladsen som venstre wingback. Han har løbekapaciteten, selvom hans topfart er vanvittig lav i forhold til hans acceleration, men med en Alaba derude bør det ikke være det store proble. Cama vil kunne brillere med sin boldfasthed og kvaliteter i det opbyggende spil. Centralt vil Tchouameni og Bellingham give balance og dynamik. Tchouameni i en 6'er-rolle og Bellingham i en 8'er. Valverde vil som højre wingback kunne udnytte sin udholdenhed, og ellers alle de kvaliteter vi kender ham for - særligt de dynamiske løb.

På toppen siger Vini på venstre fløj og Rodrygo på højre sig selv. Angriberpositionen kender vi ikke til endnu.

Et alternativ kunne være en 3-5-2 hvor man gør plads til Bellingham som 10'er foran Valverde og Tchouameni, og så sætter Carvajal op som højre wingback. Her vil Vini og Rodrygo være angribere på papiret, men jeg forestiller mig, at Vini vil falde ud i banen mens Rodrygo vil være udgangspunktet for kombinationsspillet, samtidig med at Valverde skubber frem fra 8'er-positionen og lægger sig til højre for Rodrygo.

Ren fantasi, men jeg synes sgu det lyder spændende. Hvis du har læst med så langt, så tak for vedholdenheden ;)


Smid Alphonso Davies ind istedet for Camavinga på den Wingback og lad Cama og Tchou dele den 6'er og så ser jeg en spiller som Jonathan David som et fornuftigt bud på en angriber som er klar til at tage næste skridt i sin karriere. To Canadiere er alt der skal til :)  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #12 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 23-24
​Damn der er mange herinde med en 3-4-3 fetish :-D ... Har også set nogle stykker som tror Pep er vores træner og har en 3-2-4-1 fetish :-D

Courtois - Militao, Rudiger, Alaba - Kroos, Camavinga/Tchouameni - Valverde, Modric, Bellingham, Vinicius Jr. - Kane ville være vores hold hvis Pep og Kane kom til :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum