Sæsonen 26-27
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg er med på, at især Vinicius og Valverde var to forrædere da vi faktisk havde et egentligt projekt og derfor bærer rigtig meget skyld i at Alonso ikke fik lov at føre noget virkelig spændende ud i livet, men Mbappes måde at være på det sidste lange stykke tid spænder lige så meget ben for at noget seriøst kan bygges op.
Er den samlede trup utilfredse med "projektet", så kan de udelukkende takke sig selv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tilliden til Mou's projekt, Perez mv må være på et absolut lavpunkt.
Han har alligevel også haft intet mindre end 4 trænere siden han kom til i 2024. Real er blevet en dybt useriøs klub.
Det hele virker bare håbløst. Jeg mindes ikke, at de mørke år med Queiros, Luxembergo mv var lige så deprimerende.
det viser lidt om seriøsiteten blandt holdets største stjerner
Samme følelse her. Tragikomisk Perez ville have Super League fordi han mente interessen for fodbold var dalende, men samtidig er han skyldig i vores hold er så ulidelig at følge.Bismo post=201529 skrev: Apropos råddenskab: jeg kan umuligt være den eneste, der så småt er begyndt at miste interesse for hele sporten i de senere år. Der har ikke været så meget at være passioneret over. Interessen vendte så småt tilbage da Xabi blev hentet, men ja.. vi ved allesammen hvordan det gik.
Det hele virker bare håbløst. Jeg mindes ikke, at de mørke år med Queiros, Luxembergo mv var lige så deprimerende.