Referat: Manchester City – Real Madrid 1 – 1 (4-5 efter straffespark), Champions League, kvartfinale 2. kamp

1 uge 6 dage siden #13 af Vinícius

Ramos4 post=174622 skrev: Hvordan de danske tosser i studiet i øvrigt kan se en kamp som i går, og fastholde at Real Madrid er et hold af individualister er ret vildt. Der er intet større kollektiv i europæisk fodbold. Der er intet tophold med færre egoer.

Det eksemplificerer meget godt udenadslære sat op imod kritisk tænkning. Real Madrids spil for 10 år siden byggede i høj grad på individualister, og dét står stadig i bøgerne(internettet), hvorimod hvis man selv kan tænke en selvstændig tanke, så er det tydeligt, at vi i nutiden lever af holdpræstationerne i de store opgør, og det må vel for fanden være dét, som eksperterne skal bidrage med ;). Nuvel, vi har stadig nogle af verdens bedste individualister, men de spiller for holdet. Af den grund kan jeg blive lidt lunken ved tanken om Mbappe - hvad bringer hans ego? Og er det lige så stort, som medierne gør det til? Kan han indordne sig i truppen? 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #14 af Bismo
Bappen lander på samme lønniveau som Vini og Jude. Det signalerer da at han er villig til at indordne sig - i hvert fald hvad angår løn :) 

Jeg ser det som et godt tegn. 
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 5 dage siden #15 af Madridista02

Bismo post=174626 skrev: Bappen lander på samme lønniveau som Vini og Jude. Det signalerer da at han er villig til at indordne sig - i hvert fald hvad angår løn :) 

Jeg ser det som et godt tegn. 

​Hvor har du læst det henne?:)

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #16 af NadaMás

Madridista02 post=174627 skrev:

Bismo post=174626 skrev: Bappen lander på samme lønniveau som Vini og Jude. Det signalerer da at han er villig til at indordne sig - i hvert fald hvad angår løn :) 

Jeg ser det som et godt tegn. 

​Hvor har du læst det henne?:)

​Det har Romano længe sagt, og fastslået at der er enighed om flere gange. Dertil +100 i sign-on, der kan betales over hele kontraktperioden. 

Tror først detaljer som image-rights osv bliver diskuteret efter ChL-finale. Når nu PSG er så tæt på den tænker han selvfølgelig ikke forhandlinger. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #17 af Ramos4
Præcis. Mbappe får på papiret samme løn som Jude og Vini, men med sign-on på €100m fordelt ud over kontraktperioden, ender han jo indirekte med at tjene en del mere end de andre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #18 af NadaMás

Ramos4 post=174633 skrev: Præcis. Mbappe får på papiret samme løn som Jude og Vini, men med sign-on på €100m fordelt ud over kontraktperioden, ender han jo indirekte med at tjene en del mere end de andre.

​Han tjener mere - Ja, men den samlede udgift for Real Madrid er ikke meget anderledes end den var ved Jude. 

Det er selvfølgelig antaget at man kan stole på rygterne.

Mbappé til 100 mio + løn på niveau med de nuværende bedstbetalte, er et røverkøb. 

Hvis rygterne er troværdige, går Mbappé meget ned i løn sammenlignet med hans nuværende kontrakt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu

Vinícius post=174624 skrev: Af den grund kan jeg blive lidt lunken ved tanken om Mbappe - hvad bringer hans ego? Og er det lige så stort, som medierne gør det til? Kan han indordne sig i truppen?


Seriøst, hvilket ego?

Det var ikke ham der stod og diskutere med Neymar, Dani ‘the rapist’ Alves og Cavani om hvem der skulle sparke straffe.

Intet sted fra har vi hørt om en trup der synes han har et stort ego.

Eneste der peger i den retning er at han er en af verdens bedste fodboldspillere og at han har malket de arabiske prinser. Men det bør ikke pege i retningen af uro i omklædningsrummet eller på banen.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 5 dage siden #20 af 9eren
Kepa var guld værd for Lunin mod City. Han var den som sagde at Bernardo ville sparke i midten. I 2019 sparkede Bernardo nemlig i midten mod Kepa og scorede. Payback

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 5 dage siden #21 af 9eren


Perfekt efter seneste kamp

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum